reklam

Güncel

random

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kimdir, Biyografisi, Resimleri

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kimdir, Biyografisi, Resimleri
İŞTE BENİM STİLİM AYSHAN OJAGHVERDİYEVA KİMDİR?

Merakla beklenen İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı kim olucak soruları sonunda yanıt buldu.Yarışmaya Azeri güzel Ayshan Ojaghverdiyeva güzelliği ve şıklığı ile damgasını vurdu.İzleyicilerin ve jürinin ilgisini çeken güzel bayan hakkında merak edilen soruların başında Ayshan kimdir, nereli, yaşı kaç, boyu, kilosu ve hayatı hakkındaki bilgileri sizler için araştırdık.

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kimdir?

Hayatının büyük bir ölümünü Azerbeycan'da geçiren güzel yarışmacı Ayshan Ojaghverdiyeva 1991 Bakü doğumludur.Eğitim hayatını Uluslararası İlişkiler bölümünü bitirerek tamamlamış daha sonra ise açacağı butik için kendini sınama amaçlı 2016 İşte Benim Stilim yarışmasında boy göstermiştir.

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Yaşı : 25
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Boyu : 1.70
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kilosu : 54
İnstagram Hesabı: @aysanojagverdiyeva

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Resimleri

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kimdir yaşı boyu kilosu kaç

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kimdir nereli mesleği

İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kimdir 2016 biyografisi



İŞTE BENİM STİLİM 2016 6. SEZON YARIŞMACILARI KİMLER

İşte Benim Stilim Lara Su Özsoy
İşte Benim Stilim Damla Okuklu
İşte Benim Stilim Berrak Deniz
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı
İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Dicle Turgal (Elendi)
İşte Benim Stilim Özge Sarı (Elendi)
İşte Benim Stilim Melike Çamcıoğlu (Elendi)
İşte Benim Stilim Esin Çepni (Elendi)




işte benim stilim ayshan ojaghverdiyeva kimdir, işte benim stilim ayshan ojaghverdiyeva nereli boyu, kilosu, yaşı kaç, işte benim stilim ayshan ojaghverdiyeva ne iş yapıyor, biyografisi, resimleri 2016
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva Kimdir, Biyografisi, Resimleri Reviewed by Why on 01:48 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.