reklam

Güncel

random

En Güzel Küfürlü Sözler, Facebook Küfürlü Sözler Resimleri, Kısa Küfürlü Sözler

En Güzel Küfürlü Sözler, Facebook Küfürlü Sözler Resimleri
KÜFÜRLÜ SÖZLER, FACEBOOK KÜFÜRLÜ SÖZLER KAPAK RESİMLERİ

Sizler için en iyi küfürlü sözlerini araştırıp sitemizde paylaşıyoruz.İnsanların sitem ettiği son günlerde en çok kullanılan yaratıcı küfürler, düşündürürken güldüren cinsten oluyor.Facebook, twitter ve instagram gibi sosyal ağlarda oldukça çok paylaşılan resimlü küfür sözler büyük bir beğeni topluyor.Öyle ki kısa küfürlü sözleri paylaşan sayfaların milyonlarca üyesi bulunuyor.2016 yılına özel derlediğimiz küfürlü sözler, sevgiliye küfürlü sözler resimli olarak haberlero.blogspot.com adresinde sizlerle buluşuyor.


Küfürlü Sözler Resimli

küfürlü sözler resimli facebook kapak

Senin tipini sıfatını sikiyim sana molotof atsam falso alır bana döner,evladım olsan hobi olarak döverim.
İyi niyetimizi suistimal eden şerefsizlerin ta ebelerinin amına kadar yolu var...
Orospuluk beyindedir, cinsiyet tanımaz.
"Öpme dediğimde öpen, ittiğimde sarılan, git dediğimde kalan birini istiyorum" yazmış.SEVGİLİ DEĞİL YAVRU KÖPEK İSTİYOR AQ.


küfürlü sözler resimli facebook kapak

Gidene git mi deniyodu, göt mü?
Orospu; para karşılığı birlikte olan kadına denir, ilişkiyi bitiren kıza değil. Senin ki kuyruk acısı.
Ben konuşmaya tenezzül etmiyorum, o beni susturduğunu sanıyor
"Kendi halinde olmak" ne güzel şey, bu kadar hal bilmezin arasında..
-beni bekleyecek misin? +kusura bakma ama ben bundan sonra yalnızca çayın demini almasını beklerim.
“Beyinlerimiz savaşsin isterdim,
Ama görüyorum ki silahsizsiniz bayim.”



küfürlü sözler resimli facebook kapak

“İlgim ve alakam için çok özür dilerim, zira götünü fazlasıyla kaldırdım”
“Bende bi kalp vardı kapakçıklarına kadar anasını siktiler.”
Fondoteni çıkarda yüzyüze konuşalım.
Her derde deva olan şey; sarımsak mıydı, sarılmak mıydı? Karıştırdım..
Herkesin kalbimde bir yeri var..Kiminin altı çizili,kiminin üstü!..
Adalet kavramı, paranın miktarına göre değişkenlik gösterebilir.



küfürlü sözler resimli facebook kapak

Eski sevgilimin yeni sevgilisine soruyorum antikacımısın ?:)
+ Aşkım sen tam bir çiçeksin.
- Yaaa ne çiçeğiyim peki
+ Göt lalesi grin
Seviyosan git ejdadını sik ki o da seni sevsin. Öyle aşkımla ponçiğimle olmaz o işler yeğen. Test edildi onaylandı.


küfürlü sözler resimli facebook kapak

Çekici Olabilirsin Ama Ben Daha Yolda Kalmadım:-)))
Çorap lastiğinin bacakta iz bıraktığı yeri kaşıyınca, verdiği zevki veremeyen insanlar var.


küfürlü sözler resimli facebook kapak

küfürlü sözler resimli facebook kapak

küfürlü sözler resimli facebook kapak

küfürlü sözler resimli facebook kapak



küfürlü sözler, 2016 en güzel küfürlü sözler, etkileyici küfürlü sözler, facebook küfürlü kapak resimleri, resimli küfürlü sözler, sevgiliye küfürlü sözleri, instagram küfürlü sözler kapak 2016, küfürlü kısa sözler
En Güzel Küfürlü Sözler, Facebook Küfürlü Sözler Resimleri, Kısa Küfürlü Sözler Reviewed by Why on 14:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.