reklam

Güncel

random

11 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi?

11 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi?
İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 11.03.2016

Eleme gecesi ile bu akşam Tv8 ekranlarında izleyici ile buluşacak olan İşte Benim Stilim yarışma programında en az oyu alan yarışmacı elenecek.11 Mart cuma saat 23.15'te yayınlanacak olan İşte Benim Stilim'de elenen yarışmacı kim olacak?

Her bölümü skandallarla dolu ekranların en tarz yarışma programında elenecek isim büyük merak konusu oldu.Birbirinden güzel 12 kızın podyumda fırtınalar estirdikten sonra birbirleri ile yaptıkları tartışmalarda her bölümde saç baş yoldurtacak cinsten...

11 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi?

11 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi: Damla Okuklu
11 Mart İşte Benim Stilim Kim Birinci Oldu: Selay Topçuoğlu
11 Mart İşte Benim Stilim Konsept: Yıldız Sensin
11 Mart İşte Benim Stilim Konuk Jüri: Mustafa Topaloğlu ve Çağlayan Topaloğlu


İşte Benim Stilim yarışma programına en son katılan isimlerden birisi olan Damla Okuklu ilk haftanın sonunda elenen isim oldu.Yarışmaya pek ayak uyduramayan güzel yarışmacı en az puanı alarak İBS yarışmasına veda etti.


İŞTE BENİM STİLİM 2016 6. SEZON YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Lara Su Özsoy
İşte Benim Stilim Damla Okuklu
İşte Benim Stilim Berrak Deniz
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı
İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Dicle Turgal (Elendi)
İşte Benim Stilim Özge Sarı (Elendi)
İşte Benim Stilim Melike Çamcıoğlu (Elendi)
İşte Benim Stilim Esin Çepni (Elendi)


11 mart işte benim stilim kim elendi, ibs 11 mart cuma kim elendi, 11 mart işte benim stilim elenen yarışmacı kim oldu, en yüksek puanı kim aldı. damla okuklu elendi mi
11 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi? Reviewed by Why on 12:49 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.