reklam

Güncel

random

18 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi?

18 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi?
İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 18 MART 2016

Tv8 ekranlarının büyük bir beğeni ile izlenen en tarz yarışma programı İşte Benim Stilim 18 Mart akşamı eleme gecesi olacak.Birbirinden güzel kızların podyuma çıkarak o haftaki giyimlerinin oylandığı yarışmada bu akşam elenecek kişi merak konusu oldu.İBS kızları bu akşam gelinlik konseptini yaşatacaklar ve yarışmaya konuk jüri üyesi olarak Safiye Soyman gelicek.Güzel ve eğlenceli şarkılarıyla geceye damgasını vuracak olan Safiye Soyman 18 Mart akşamı İşte Benim Stilim eleme gecesinde sahnede olacak.Bakalım bu hafta İşte Benim Stilim yarışmasından kim elenecek?


18 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi?


18 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi: Dilara Yaşar
18 Mart İşte Benim Stilim Kim Birinci Oldu: Yeşim Aydın
18 Mart İşte Benim Stilim Konsept: Gelinlik
18 Mart İşte Benim Stilim Konuk Jüri: Safiye Soyman


18 Mart İşte Benim Stilimde en yüksek puanı alıp birinci olan yarışmacı Tuğba İldiz oldu.Geçtiğimiz haftanın bütün oylarının toplamında birinci olan aday ise Yeşim Aydın olarak 5 Bin Tl ödülün sahibi oldu.Eleme potasına kalanlar ise Yeşim, Meral, Dilara olunca en az oyu alıp yarışmaya veda eden isim Dilara Yaşar oldu.

İŞTE BENİM STİLİM 2016 6. SEZON YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Lara Su Özsoy
İşte Benim Stilim Damla Okuklu (Elendi)
İşte Benim Stilim Berrak Deniz
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı
İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar (Elendi)
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Dicle Turgal (Elendi)
İşte Benim Stilim Özge Sarı (Elendi)
İşte Benim Stilim Melike Çamcıoğlu (Elendi)
İşte Benim Stilim Esin Çepni (Elendi)


18 mart işte benim stilim kim elendi, ibs 18 mart cuma kim elendi, 18 mart işte benim stilim elenen yarışmacı kim oldu, en yüksek puanı kim aldı. dilara yaşar elendi mi, ibs haftanın birincisi kim oldu, ibs son bölüm eleme gecesi
18 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi? Reviewed by Why on 12:49 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.