reklam

Güncel

random

İmge - Affetme Beni 2016 Dinle Şarkı Sözleri

İmge - Affetme Beni 2016 Dinle Şarkı Sözleri

Şarkıcı İmge'nin Geniş Zaman Albümü içerisindeki affetme beni şarkı sözleri sizler için paylaştık. Haberlero ailesi olarak sitemizde binlerce Şarkı Sözleri bulabilirsiniz.


İmge - Affetme Beni
Hakkım yok
Hiç çarem yok
Gidişim birden kayboluşum bu yüzden
Suçluyum
Hiç şansım yok

Gidişim birden yok oluşum bu yüzden
Tekraralamayacağım
Seni yormayacağım artık
Aklın hiç kalmasın bende

Korkma dönmeyeceğim
Seni üzmeyeceğim artık
Aklın hiç kalmasın bende

Hatalarım inan sevdim diye
Seni her şeylerden çok
Tanrı aşkına söz affetme beni

İmge - Affetme Beni 2016 Dinle Şarkı Sözleri Reviewed by Doruk Efe BARUT on 12:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.