reklam

Güncel

random

İmge - Al Beni 2016 Dinle Şarkı Sözleri

İmge - Al Beni 2016 Dinle Şarkı Sözleri

Şarkıcı İmge'nin Geniş Zaman Albümü içerisindeki al beni şarkı sözleri sizler için paylaştık. Haberlero ailesi olarak sitemizde binlerce Şarkı Sözleri bulabilirsiniz.


İmge - Al Beni
Bazen yalnızlık bir tutku ışığında
Bazen yakamozda bir sığınak bir liman
Bazen gözlerin kadar parlak bir gece
Şarhoşluğu sabaha kadar anılarımın

Kimi zaman bıraktığım bir sokağın alışkanlığı
Kimi zaman söylediğim şarkının arkadaşlığı
Kimi zaman okuduğum şiirleri ıssızlığı
Kimi zaman sevgimin buruk tadı

Al beni bu şiirlerden imgelerden
Al beni bu şarkılardan ezgilerden
Al beni bu baktığım resimlerden
Al beni bu yalnızlığın esirinden

İmge - Al Beni 2016 Dinle Şarkı Sözleri Reviewed by Doruk Efe BARUT on 12:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.