reklam

Güncel

random

Ayla Çelik Bağdat Şarkı Sözleri, Şarkısı Sözleri 2016

Ayla Çelik Bağdat Şarkı Sözleri, Şarkısı Sözleri
Ayla Çelik, yine güzel bir sesle güzel bir şarkı seslendirmiş. Bu ses, ayakta alkışlasak az gelir. Hikayesine gelelim, Ayla çok sevdiği adam için hep şarkı yazmak istemiş. Sevdiği adam Bağdat Cd. 'de yaşıyormuş. Daha sonra ayrılmışlar, sebebi henüz bilinmiyor. Ayla Çelik bu konuda açıklama yapmadı. Ancak bu şarkıyı o sevdiği adam için yazdığını açıkladı. İyi dinlemeler.

Yine seni sevmekten başka,
Hiçbir şey yapmadım bugün,
Eni konu çaldı telefonlarım,
Boş ver bakmadım bugün.

Ne gazete okudum ne de bi haber,
Derdi yasakladım bugün,
Kaç öpücük olmuş bilemezsin,
Aşkı yasakladım bugün,
Dün geceyle tam 3 ay 1 gün.
Dün geceyle tam 3 ay 1 gün.

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim,
Ben koynunda 100 sene 1000 sene durabilirim,
Ben Leyla’ı Mecnun’u Ferhat’ı Aslı’yı,
Kerem’i bilmem ama,
Bağdat’ı iki gözüm kapalı bulabilirim!

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim,
Ben koynunda 100 sene 1000 sene durabilirim,
Ben Leyla’ı Mecnun’u Ferhat’ı Aslı’yı,
Kerem’i bilmem ama,
Bağdat’ı iki gözüm kapalı bulabilirim!


ayla çelik şarkı sözleri, bağdat şarkısı sözleri, ayla çelik bağdat sözleri, ayla çelik bağdat şarkısı sözleri, şarkı sözleri bağdat, ayla çelik bağdat şarkısı sözleri 2016

Ayla Çelik Bağdat Şarkı Sözleri, Şarkısı Sözleri 2016 Reviewed by H.Has on 18:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.